lördag 30 november 2013

Har sovit exakt 4,5 timma,

men det är ingen idé att ligga och vrida sig, bättre då att göra nytta, denna helg då jag återigen jobbar.
Med glädje, är väl bäst att tillägga.
Och med en ledig januari i sikte, då jag ska hemmapyssla, baka, laga mat, bjuda hem vänner, läsa andras böcker, se filmer, kanske vara insnöad (tjoho) och åka bort en vecka eftersom jag har två utmärkta nittonåriga katt- och lägenhetsvakter.

Men tröttheten gör ändå att jag nog får dela upp den här skrivdagen i två pass.
Jag klämmer in tusen nu, sover ett par timmar, och levererar sedan minst tusen till.

Nu kör vi. Här kommer en skrivstuga.

3 kommentarer:

Andra intryck sa...

Heja dig!

Anonym sa...

Lycka till!
Sanna

Kati sa...

Wow, vad strongt att gå upp och skriva efter 4,5 h sömn... :) Heja!