tisdag 26 november 2013

Fick just ett hotfullt mail om att mitt konto skulle stängas av.

Vilket konto, sas inte.
Men allt skulle lösa sig om jag bara gav dem namn, login och lösen.
Hade jag bara vetat till vad hade jag förstås hjälpt till.

Ibland tänker jag att man skulle ha en liten sidoverksamhet där man skrev texter åt folk. De där hotbreven skulle man till exempel kunna jobba lite med. Få det rättstavat. Kanske rätt ordföljd. Och en smart avsändare istället för ingen avsändare alls.
Det finns mycket att göra där, känner jag.

Nu ska jag tvätta.
Tjingeling.


4 kommentarer:

Robert W sa...

Eftersom det skickas ut så många såna brev, så måste det löna sig. Det kan kanske vara nåt att satsa på ;)

HOUSE of ADELA sa...

Tror också det skulle löna sig;))
Och du har helt rätt, de stavar som krattor! Men såklart använder man Google translation och sitter ner i nåt märkligt land så blir det väl så......!

Skön kväll Åsa!
Kram
A

Shamrock sa...

kan nog vara lukrativt att ha som bisyssla

Åsa Hellberg sa...

Jag ska kolla om jag har tid:)