söndag 24 november 2013

Otroligt enahanda blogginlägg,

I know, men så kommer det att leda till att jag är klar med det enda (ENA, kan inte skriva för att jag babblar samtidigt), sedan det andra och därefter kan jag ägna blogg, bokhög och ny lägenhet massor med tid i januari då jag planerar att ha SEMESTER!
På riktigt, semester. Jag har inte haft det sedan 2008 och då var jag sjukskriven.

Inte för jag vet om det passa förlaget, men jag tror det eftersom En liten värld kommer ut först i februari/mars och tidningar och annat, som kanske behöver pressläggningstid, inte ägnar mina böcker något större uppmärksamhet (sicka tokar, underhållning som är så trevligt.)

Anyhow. Än är det arbetsmånad och vi startar dagens korrunda NU!

(Oj, mitt nya matbord igen. Det som jag ska sitta vid nästan hela januari!)


Inga kommentarer: