måndag 18 november 2013

Har inte kommit igång med mitt arbete,

men jag har duschat. Tjoho. Och nu ska jag ta min första, och för
hoppningsvis sista,  dos medicin.                                                  

Idag har jag mest funderat på min flytt. Jag har luskat reda på vem/vilka som är skrivna på adressen nu och tänker på ett eller annat sätt fråga när de flyttar ut. 
Tänk om de gör det innan jul (istället för 2 januari före 12.00)
Det verkar inte vara någon som bor i lägenheten just nu, jag åker förbi ibland och då är det alltid mörkt. 
Jag ser en gitarrhals i hörnet, den sticker upp i ett av fönstren (jag såg gitarrsamlingen på visningen), så jag vet att den inte är tömd än så länge. 
Är det väldigt framfusigt att skicka ett sms?
Jag har skickat meddelande på FB, men hen verkar inte vara inne där särskilt ofta.

När jag bor där ska jag ha en vädringsställning på balkongen. Att kunna vädra ordentligt är nog det jag saknar allra mest (och diskmaskinen. Och en ren tvättstuga. Och garage, men det får jag nog aldrig igen ...)

Om tio minuter är nog huvudvärken borta. Då ska jag skriva. Hurra!

1 kommentar:

Spader Madame sa...

Meddelanden på facebook som inte är från vänner hamnar ofta i en speciell korg och syns inte om man inte aktivt går in och tittar. Prova hellre med SMS. Tror jag.