onsdag 13 november 2013

I morgon ska jag träffa ett gäng gamla arbetskamrater på After work.

Och det blir inga sådana trevligheter om jag inte först har skrivit mer än tusen ord, gärna två när jag ändå har farten uppe.
Jag har också ett arbete (om än väry lyxigt, kreativt och fritt från att behöva en annan sträng chef än mig själv. Inga utvecklingsplaner, inga medarbetarsamtal, inga lönesamtal. Ingen lön heller för den delen), och från och med nu ska jag sköta det i största möjliga mån på veckodagar som normala människor gör.

Nu ska jag ser på Grey´s och sedan sova.
I morgon (suck och stön) måste jag upp tidigt och jobba.
Hehehe.

5 kommentarer:

Silverfrun sa...

Hjälp jag vill ha mer.......läste just ut Sonjas hemlighet, jag älskar böckerna om Sonja.......hoppas på fortsättning

Anneli Stålberg sa...

Hoppas du lyckas så att du får vara med på de där trevligheterna.

Åsa Hellberg sa...

Silverfrun; tusen tack!!! En ny bok med nya karaktärer kommer i början av mars!

Anneli; ja, det hoppas jag också!

Silverfrun sa...

Härligt ser fram mot det, ha en bra sag

Silverfrun sa...

Jag menade dag förstås, ha ha