onsdag 20 november 2013

Nu är det mitt.

Det här är förstås butikens. Mitt bord och mina stolar står numera på lagret och väntar på transport när jag än önskar.


Jag är barnsligt lycklig över att få ett köksbord. Och ett fönster att ställa det vid. Det kan hända att jag går så wild att jag till och med kanske skriver lite vid det.
Bara den grejen.

Och kolla den här sänggaveln, visst är den fin?
Den blir er för 1900.



Det här kan man inte kalla fint, men herrejösses vilken tevesoffa.
Den är oerhört bekväm. Oerhört.
Tyvärr står jag inte ut med fult, annars kanske.

5 kommentarer:

Simona sa...

Härligt Hellberg!

(och soffan ser verkligen GALET skön ut!)

Åsa Hellberg sa...

När vi blir väldigt rika kanske någon av oss kan ha en biosalong hemma. Då blir den toppen!!

Kati sa...

Hade det funnits inbyggd massage i stolen hade jag lätt kunnat stå ut med att den är ful.:D

Singelmamman sa...

Synd att jag redan har en sänggavel, annars hade jag lätt kunna slå till på din fina. Och soffan, jösses så ful!

Anneli Stålberg sa...

Vi hr en liknande soffa där vi ser på bio. Fast den där ser ännu skönare ut, stor risk att man somnar. Den är väldigt praktisk just som biosoffa.