tisdag 19 november 2013

Ännu en dag är snart över utan att jag har skrivit något.

Idag har jag dock en ursäkt eftersom jag fick möjlighet att tvätta 8 maskiner. Det är ett stort, fett, hurra på det.
Dessutom tog jag en lite promenad för första gången på tre dagar. Det är fantastiskt hur jag kunde gå från vrålförkyld igår till helt okej idag.

Jag hinner arbeta lite med Sara ikväll, men skriver så illa då att det är bättre att jag går upp riktigt tidigt i morgon istället, runt halv sex låter väl bra? Morgnar är min tid på dygnet, i alla fall om jag ska vara kreativ.
Det skulle vara najs med 5000 ord till fram till torsdag eftermiddag, för då kommer korret till En liten värld och det är förstås prio att få det klart.

Framme vid korr och ännu inte trött på den historien. Hoppas, hoppas att det bådar gott!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Egentligen är jag kvällsmänniska men måste upp så jäkla tidigt på morgnarna så det funkar inte ... Har då funderat på att helt enkelt lösa det med att kliva upp ÄNNU tidigare för att skriva innan jobbet. Skulle jag redigera nu skulle jag ju bara göra det värre, det är då ett som är säkert ...

Åsa Hellberg sa...

Japp, jag gör också bara fel när jag är trött:)