tisdag 26 november 2013

Jag gillar Laila Bagge som tusan.

Efter att ha sett henne med bland annat Carina Berg har jag helt kapitulerat inför urkraften jag upplever att hon har.
Hennes man, Niclas, är by the way med i  min Sara, men vilken roll han spelar där kan jag tyvärr inte avslöja.
Ikväll kommer jag nog att se deras "Fest hos .." , mest för att jag är betuttad i Fru Bagge-Wahlgren.

Hennes exman önskade min vänskap på FB häromsisten, men när jag tackade ja (för det gör man när Anders Bagge frågar) så hade han uppenbarligen ångrat sig.
Jag har sparat frågan.
Ifall han ångrar sig igen!

facebook
Anders Bagge vill bli vän med dig på Facebook.

5 kommentarer:

Shamrock sa...

ja på en sån förfrågan svarar man ja

Åsa Hellberg sa...

Visst gör man!

Spader Madame sa...

Så klart!

Ethel sa...

Haha han kanske blev rädd för och hamna i en bok. :)

Åsa Hellberg sa...

Ethel; om jag ska vara ärlig tror jag att det var en annan Åsa han sökte, men hann klicka innan han kom på misstaget:)