lördag 23 januari 2010

8.33

och jag vaknade helt och hållet av mig själv.
Vilken tid hemmet tömdes på ungdomar igår kväll (natt) har jag inte en aning om, då sov jag tungt.

Nu sitter jag i soffan med min tredje kopp Gevalia och ska uppdatera mig på nattens världshändelser och den första -och den viktigaste antar jag - är att vår stadsminister har en exklusiv klocka. Igår vad det att oppositionsledaren hade en dyr väska.

Vad våra politiker väljer att lägga sina pengar på är för mig helt ointressant, helt.
Är det någon som bryr sig på riktigt eller är det bara tidningar som gör en höna av precis ingenting?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om ingen brydde sig så skulle inte tidningarna skriva om det - det säljer nummer tyvärr.
Jag tycker som du att det är helt ointressant.
viktigare är ju hur de håller sina vallöften - eller?
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Absolut Sanna.

Kram Åsa

Maj Korner sa...

Jag bryr mig inte ett endaste dugg. Men så läser jag inte kvällspressen heller.

Åsa Hellberg sa...

Maj; den här gången tror jag att morgonpressen drog igång snacket...men det är ju strunt samma.

Kram Åsa