tisdag 12 januari 2010

Vad föredrar ni?

Pocket eller hårda pärmar?

Själv gillar jag de hårda eftersom jag får känslan av att det är större bokstäver i dem.
Därför är tättskrivna sidor inte min melodi, jag blir yr i mössan.
Lika vimsig som jag kan bli av böcker blir jag av bloggare som inte delar upp sina texter i stycken.Tyvärr måste jag säga, för jag missar säkert en och annan goding på grund av det.

Anyway; nytt stycke och därtill nytt ämne.
Sömn.
Jag är trött så att det susar i huvudet och tar en nap innan familjen kommer inrusande och jag själv ska sätta mig i ännu ett samtal.
45 minuter på kudden ska nog göra susen.

God natt.

3 kommentarer:

Unknown sa...

God natt. Jag gillar pocket för annars får jag fläskläpp eftersom jag somnar med böcker jag läser.

Marie S ♥ sa...

Jag gillar pocket på resa och hårda hemma (för att spara så fint i hyllan och läsa igen.. kanske)

Ha det gott..kram ♥

Åsa Hellberg sa...

God morgon!

Kram Åsa