tisdag 26 januari 2010

Vrålhungrig

och petar i mig en näve Goudaost i väntan på att vi ska bli fler.

Min lunch bestod av en macka från Pressbyrån och det är ingen mat för ett rejält fruntimmer.
Så; ost och ett glas juice blir min mellis fram till middagen står på bordet.
Eller står och står, där står ingenting förrän jag ställer fram det... om en timma.

(Dricker juice)

Nu till något helt annat eftersom jag piggnade till som sjutton efter det där glaset; har ni några semesterplaner?
Jag vill höra om resor till fjärran länder, hyrda stugor eller bokläsning i soffan.
I kommentersfältet finns hur mycket utrymme som helst, så berätta på ni bara.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Till sommarplejset så fort snön är borta någon gång i maj. Då ska jag fixa dasset och låta Jesus flytta
in dit.

Åsa Hellberg sa...

Typ som min gayängel som jag fick? ;)

Unknown sa...

Typ. Du ska få se den mystiska tavlan. Helt sjukt.

faith sa...

Brukar bege mig till Öland tidigt på sommaren. Det är ett måste. Inte några andra planer än. Vi har pratat lite löst om Berlin. Tack för dina kloka ord hos mig. Känner mig trött nu efter första sittningen hos terapeuterna. Skriver mer om det när det sjunkit in. Go' natt!

Åsa Hellberg sa...

Faith; hoppas att du har sovit got.
Kram Åsa

Anonym sa...

Inga semesterplaner för mig ännu :)
De kan börja komma i maj - kanske.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna; huvudsaken är att du har semester:)

Kram Åsa

Anneli Stålberg sa...

Vi åker husbil, det är jättemysigt att vara nära familjen. Det blir antingen Södra Sverige, norra Italien eller Kroatien. Vi väderflexar lite. Längtar!!
Sedan är vi ett par veckor i Fiskebäckskil där vi bor i en liten stuga precis vid vattnet. Det är underbart där.
Kram Anneli

Åsa Hellberg sa...

Husbil låter hur mysigt som helst.
Fiskebäck ligger inte så värst lång från Fjällbacka, alltså ett alldeles utmärkt val:)

Kram Åsa