söndag 3 januari 2010

Så där ja.

Nu är skrivandet avklarat och skickat, och i drygt 3 timmar har jag varit världsfrånvänd. Men nu är jag tillbaka, bara för att inse att - hoppsan - jag ska jobba i morgon!

Fyra dagars ledighet är över och de har gjort mig oerhört gott måste jag säga. Mina sovmornar har varit gigantiska - snudd på obscena med tanke på att jag inte är en tonåring - och inte ett handtag har jag gjort i onödan när jag väl har varit vaken.
Precis vad jag behövde.

Idag lät jag bli eftermiddagstuppluren, och det var tur eftersom jag behöver somna i hyfsad till.
08.00 i morgon ställer coachen in sig för tjänstgöring.

Hur har ni det i stugorna; ska ni också jobba i morgon?

5 kommentarer:

A. sa...

ska lämna dottern på dagis, och sen ska jag försöka ta ett ryck med skolböckerna. Utöva självdisciplin i avsaknad av glädje och lust. *grimas* Inte så dumt ändå, att ha något att göra. Men längtar till skolan börjar och man får träffa kurskompisarna igen! Ha en fin dag i morgon! Må gott! Kram! /Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma Lizzie!
Kram Åsa

Cattis sa...

Två timmars arbete väntar ute i kylan. Syrran sa att det blåste och blåser det för mycket kan jag inte jobba, men då blir jag tvungen att arbeta mer i morgon istället så jag hoppas att jag kan göra enligt planerna idag.

kramkram

Fru Blogger sa...

Hej Åsa!

Artikel ur dagens sydis:

http://sydsvenskan.se/inpalivet/sex-och-relationer/article617805/Saren-finns-kvar-hela-livet.html

En fin trettondedagsvecka önskar jag dig, kram
Sofie

Åsa Hellberg sa...

Cattis, det är buskallt även här.

Sofie; tusen tack!