måndag 11 januari 2010

En glad måndagsnyhet

är förstås att Casanovas Kvinna ligger 4;a på Bokus försäljningslista av biografier den första veckan av det nya året, klicka här. Även Bruce Dickinson biografin från mitt förlag, Kalla Kulor, finns med på listan.

Helgandet är över och det som återstår av julen 2009 är en broderad duk som jag har haft i 100 år men som kommer att placeras i ett lämpligt skåp under förmiddagen.
Nästa jul kommer jag att leta och leta, för att till sist hitta de där eftersläntrarna som aldrig hamnade i jullådorna.
Jag lägger dem på ett ställe jag "definitivt kommer att komma ihåg nästa jul"...(öh)

Nu struntar jag i 2009 och tar mig an det här året som jag tror att jag tänker göra till ett riktigt fint och bra år.

Hänger ni på?

7 kommentarer:

Unknown sa...

Jahaadå. Jag hänger på. Har man något val liksom?

Unknown sa...

... och grattis till Bokus försäljningslista. Det har ni gjort bra!

Åsa Hellberg sa...

nej, du har inget val:) Tack Liz.

Marie S ♥ sa...

Absolut !
Och grattis (fast jag är inte förvånad) :)
Kram

Åsa Hellberg sa...

Marie; bra och tack:)

faith sa...

Grattis, igen! Jag hänger på det nya året och alla dess utmaningar.
Nu har julen åkt ut och jag längtar efter våren! Solen skiner förvisso men temperaturen ligger även idag på -12, brrr...

Åsa Hellberg sa...

Härligt Faith!