fredag 15 januari 2010

God morgon

Efter ett par lite lugnare dagar spottar nu coachen i nävarna och drar igång den här veckans fredag med en rasande fart.
Nästan varje morgon inleds med coachingsamtal per telefon, och den här dagen är inget undantag. Sedan bär det av till mottagningen som jag för övrigt fortfarande inte vet vad som händer med efter v 6 när stambytet drar igång.
Planen jag hade att starta upp en ny grupp v 7 får jag skjuta på, resten löser sig som allting annat.

Jag har ju faktiskt ett köksbord.

Vad gör ni idag?

4 kommentarer:

Linda sa...

Godmorgon, idag ska jag ha en tenta i Barn och ungdomars hälsa och livsstil. Så mellan 12-17 arbetar hjärnan för fullt.
Ha en härlig helg!

Unknown sa...

Uppdaterar mej om katastrofen i Haiti. Bland annat.

Åsa Hellberg sa...

Lycka till Linda!

Liz; jag förstår det (som vet var du jobbar när du inte författar:)

Anonym sa...

Såg en vän disputera, och bli doktor i psykologi! Det var stort! (vet hur mkt som ligger bakom i svett å slit) Hade tenta mellan 16-19. Som var skum, alldeles för lätta frågor, så att det känns som om man missförstått något. Lagt dottern med feber, så det kanske blir en spännande natt. God natt! /Lizzie