lördag 14 mars 2009

Tralala


Denna lördag högtidshålls med ett undantag från det godisförbud som egentligen råder i det Hellbergska hemmet.

En obscen mängd geleråttor och chips kommer att serveras exakt 20.00. Det troliga är att vi inte kommer att behöva någon mat (hurra.)


Jag vet inte om ni vill ha ett säker tips inför kvällens drabbning, men eftersom detta är min blogg och jag bestämmer, kommer det här ändå: Folket kommer att rösta fram Malenas poparia och juryn välter det resultatet med ge flest poäng till Sarah Dawn Finer (Måns får bli min brasklapp.)

Detta betyder alltså att det är miss Sarah som åker till Moskva i maj.


(Varje år för jag en hård kamp mot min väninna i Halmstad, men det känns som om jag slår hennes tips i år. Hon tror på Malena, och det kan hon ju fortsätta med.)

2 kommentarer:

Eva sa...

Jo Jo det blir nog en tuff kamp i år med.....

Jag hittade dig !!!!

Åsa Hellberg sa...

Hurra!
Vi hörs som vanligt senare:)

Kram Åsa