söndag 3 april 2011

Beslut:

Jag tager vad jag haver.
Så blir det med det.

Till exempel har jag den här ovädrade saken och får jag lite cow-vibbar i morgon kanske den åker på tillsammans med ett par slitna jeans och ett linne.
Det troliga är dock att jag hänger på mig en gammal favorit.

Man kan inte anklaga mig för att vara särskilt ombytlig och när den stackars expediten i en av affärerna jag besökte idag plockade fram klänning efter klänning skakade jag bara på mitt oombytliga huvud och sa nej tack.
Jag vill inte ha tant och jag vill inte ha romantik.
Jag vill ha frän.
Klassiskt frän.
Vad det består av vet jag inte och uppenbarligen vet inte någon av alla de butiker jag har besökt det heller eftersom allt de erbjuder är av typen Odd Molly.
Hade jag sett klassisk frän hade jag vetat.

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Var på Odd Mollys Outlet-butik i Barkarby i går. Och nej. Gillar't inte. Mycket randigt på gång, känns det som?

Åsa Hellberg sa...

Ja. Och blommig. Och volangigt.