lördag 2 april 2011

Jag måste verkligen sluta med alla mina :)

Från och med nu vet ni att jag alltid säger saker snällt och vänligt så jag kan sluta med detta otyg.
Är jag på dåligt humör läser jag inte bloggar, då ligger jag och tjurar.

Idag är det dock inga sura miner, vi har just vräkt i oss ett lass med våfflor.
Dessutom har jag lyckats droppa smet över hela köket.
Det kan man förstås tjura för om man är på det humöret.
Men det är inte jag.

Jag struntar blankt i smeten så länge, nu ska jag se på film.

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Perfekt lördag låter det som

Pennelina sa...

Här har vi ätit potatismos och stekt strömming och frossat i rabarberpaj efteråt :-D (där kom den)

Jag gillar sådana där små leenden... de får mig att le också!

Kramar från mig <3<3<3

Helene sa...

Haha, svårt att låta bli de där :) det blir ju lätt så när man är glad... Och det är jag också idag!

:) :)

He, hej,

Helene

Anneli Stålberg sa...

Våfflor är gott. Vi har haft räkfrossa. :)
Jag gillar :) de gör texten lite lite roligare :D

Snäckskalsdalen. sa...

Arga damer är roliga tycker jag så var sur och arg du när du har lust!