lördag 10 juli 2010

Dagens

strandbesök avlöpte utan några större svettattacker eftersom molnen låg lite skönt där de skulle.
Det gör att jag är i form för att ta bort tidigare aviserade dammtussar.

Detta efter att jag har sett klart den utmärkta dokumentären om Gabriel Byrne, ni vet han som spelar psykoterapeuten i den likaså utmärkta serien "In treatment".
Svt har den goda smaken att reprisera det mesta de sänder, och jag var besviken häromkvällen när jag hade missat just den här.
Vilken tur att jag då satte på tv´n just i rätt tid idag.

Nu dammtrasa, sedan pannbiff.
Bra lördag.

Vad gör ni?

8 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Jag har lekt turist i min egen stad!=) Mycket fint att kika på och kul loppisar för oss galningar som gillar det;)Sen blev det hundbad!

Kram
Adela

nillas liv på pinnen sa...

Laddar inför kvällen bronsmatch mellan Uruguay och Tyskland!

Sus sa...

Vad vi gör? Sitter i skuggan, tar igen oss efter motionen och ska snart äta färska räkor...

Sv: Vi lämnade aldrig våra katter ensam mer än ett dygn.
Med tillsyn, en helg.
Behöver du kattvakt? Är vi hemma hjälper vi gärna till om den vill bo hos oss :0)
Annars finns det ju kattpensionat, men vi har alltid haft snälla grannar som nickar lådan, gett dem mat och lite kärlek..

Åsa Hellberg sa...

Nej, jag behöver inte kattvakt nu, men kanske sen.
Vill ju också försöka ta mig till västkusten.
Jag har varit borta två nätter men då får jag magknip. Han är heller inte särskilt lätt att låna ut med sitt toaspring:)

Åsa Hellberg sa...

Och tack Sus, det glömde jag säga!:)

Anneli Stålberg sa...

Vi har haft låååååång lunch tillsammans med systra mi och hennes familj. Jättekul eftersom det var ett halvår sedan vi träffades sist :)

Sus sa...

Nickar lådan?!? Du fattar...
Vi bor ju nära dig så vi passar gärna katten hemma hos dig. Du vet, mockar, kelar, matar. Sen klarar den sig.
Bara att höra av sig!

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack Sus!
Jag kanske återkommer:)


Kram Åsa