lördag 3 juli 2010

Recension Beck:

Se den.

Kort och kärnfullt, och allt jag kan prestera.

Inte för att jag är svettig längre, för på bion var det kallt, utan för att jag inte kan recensera.
Antingen så gillar jag eller så gillar jag inte.
Det djuplodande, och emellanåt analyserande, jag ägnar mig åt i mitt arbete förmår jag överhuvudtaget inte att applicera på varken böcker eller filmer.

Se den betyder att jag tycker att den är bra., ingenting annat.
Varför kommer ni inte att få svar på eftersom jag inte vet varför.
För mig är inte det särskilt noga.

Varför min näsa är röd kan jag däremot berätta; det har varit sol i förorten idag.

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Sol är bra men kanske inte röda näsor :)
Beck brukar vara bra men den får jag se efter semestern. Just nu kopplar jag bara av.

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Det gör du rätt i!