torsdag 1 juli 2010

Inlägg ettusenåttahundranittiosju.

Jag såg att någon hade googlat på Åsa Hellberg +familj +foto häromdagen, och det behöver ju på intet vis vara mig och min familj som man vill se foto på.

Det kan dock vara så, och därför är jag så evinnerligt tacksam att det inte går att hitta några sådana foton; helt enkelt för att vi är helt överens om att det inte ska finnas på nätet, enbart i vår familjs egna album.
Jag skulle heller inte låta någon annan ta kort av oss tillsammans just av den anledningen...
Vips dyker det upp bilder på facebook och då är vår "familjesekretess" rätt körd.

Men visst har det varit lockande att lägga ut fina bilder på härliga barn, så som ni andra kan göra; det skulle dock kunna skada dem och därför är valet lätt som en plätt.
Inga bilder eller riktiga namn på familjemedlemmar.
Punkt.

5 kommentarer:

Anna sa...

Låter som ett sunt beslut från din/er sida...

Åsa Hellberg sa...

Japp. Det räcker med att jag vräker ut(ur) mig:)

nillas liv på pinnen sa...

Gör inte jag heller. Inte för att jag och min familj är i den situation du är med ditt kändisskap men ändå. Integriteten känns viktig.

Anneli Stålberg sa...

Vad fin din sida är.
Jag gillar inte heller att visa min familj. De har ju inte valt att vara med. För mig känns det bäst.

Pennelina sa...

Jag skulle inte låtit mina barn växa upp i en officiell dagbok, vilket de är glada för idag.

Men det är klart att om man aldrig haft möjligheten att neka kanske det känns mer OK än om man får frågan när man är gammal nog att förstå vad det innebär.

Vilket som så gallrar jag bland både bilder och text på mina bloggar.

Kramar från mig :-D