fredag 16 juli 2010

Som ni säkert har märkt så har jag semester

Inte ett ord om otrohet, missbruk eller annat viktigt.
Jag har inte tid med viktigheter när jag har fullt upp med ingenting.

Idag är sista semesterdagen och än så länge är jag väldigt nöjd måste jag säga.
Jag har fått sol så att jag tiger, träffat familjen på västkusten, sovit länge, grillat, ätit jordgubbar och väldigt många glassar.

Däremot har jag inte läst en enda bok.
Jag råder bot på det i helgen.
Utan lästa böcker är inte semestern komplett.

4 kommentarer:

Pennelina sa...

Jag har köpt mig en glassmaskin :-D Har slitit ut några genom åren.

Kramar från mig :-D

Anonym sa...

härligt...

naussika.blogg.se

Agneta sa...

Låter härligt!

Jag har inte heller läst någon bok. Ännu. Men vädret har varit för bra. Däremot har jag läst fyra olika inredningstidningar, ska renovera torpet vad det lider...

Anonym sa...

Vad läste du?