lördag 31 juli 2010

När jag nu är ensam på den här täppan

kan jag röja runt som jag vill utan att behöva ta hänsyn till sömntutor.
Se där, det fanns något positivt med att sonen nu är ivägskickad ett par veckor.

Dagens röj handlar just om röjning och en ny färd till miljöstationen.
Den här gången ryker en lampfot, en gammal printer och en slags byrå i plexiglas som jag har haft i badrummet.
Badrumsbyrån är ersatt av en liten vagn som inte kan lagra damm och dessutom är alla duttsaker (hårspännen, nagelfilar, tops, rakhyvlar, nagelgrejer, krimskrams och diverse smink) prydligt insorterade i små lådor som ryms perfekt i vagnen.

Det är därmed helt uppenbart att jag kan om jag vill...

Utöver det ska jag försöka hitta lite blomster att ha inomhus, köpa kattmat och möjligtvis hitta något att peta i mig själv senare idag.
Hinner jag dessutom läsa en bok så måste jag säga att det är en av det bättre mulna dagarna i Farsta.

Nu kör vi!

Inga kommentarer: