fredag 23 juli 2010

Vaknade

av att mina öppna fönsterrutor på balkongen stod och slog mot varandra i vinddraget. Det var inte meningen.
Jag skulle kunnat sova minst två timmar till men frös lite.
Frös!
Detta är en underbar morgon.

Men jag drabbades av en lite dipp när jag stod i köket i min rosa fleecemorgonrock och fixade kaffe; tänk om det varma sköna är borta nu?
Jag som har njutit så av mina två timmar på stranden. Min korta, men effekfulla, dagliga semester. En spansk siesta på en strand i Farsta.

En dusch senare känns det underbart.
Jag gillar sommaren 2010.

3 kommentarer:

Pennelina sa...

Det är en sommar i min smak också :-D

Kramar från mig!

Cattis sa...

Nej, jag tror inte att värmen är slut.

Jag vaknar 5.15 varje morgon av min rumskompis - flugan. Jag hade nog oxå kunnat sova lite till känns det som varje morgon den kommer och säger godmorgon.

Ha en bra dag

kramkram

HOUSE of ADELA sa...

Värmen får INTE vara slut...den har bara tagit ett uppehåll=)

Kram!