söndag 4 juli 2010

Idag gjordes det tv-reklam

för något nytt koncept som kallas "Drömstugan", eller nytt och nytt, Åre och Sälen har väl alltid haft sina stugbyar med bostadsrätter... men i alla fall.
I reklamen hänvisas till en hemsida som jag som nyfiken gick in på.

Jag tittade runt en bra stund innan jag förstod att det saknades information om prislapp, vilket gjorde mig mer irriterad än intresserad.
Varför gör man så?
Om nu alla ska ha råd med en drömstuga som det sägs i reklamen så borde man väl också uppge vilken summa alla anses ha råd med?

"Ring för prisuppgift" som det står ibland är inte min grej.
Raka puckar, annars får det vara.

Är för övrigt på ett strålande humör.
Det är ju söndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller fullståndigt med dig om att när prislappen saknas tappar jag intresset på en gång. Jag vill veta om det är någon ide att tänka på saken i fråga för mig.
Här har det för övrig också varit en härligt fin dag.
Kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Ja visst är det irriterande?