måndag 26 juli 2010

Hämtade min telefon idag.

Den har varit på lagning eftersom klistret som håller fast tangenterna vid telefonen hade lossnat. Synd att de gjorde en massa annat utan att se till att just det jag lämnade in telefonen för blev fixat.
Det funkar, men det är bara en tidsfråga innan det lossnar helt igen.
Tillbaka i morgon alltså.

Resten av dagen har jag tillbringat på ett möte med en samarbetspartner och vi har bland annat planerat höstens första föreläsning - i Stockholm i oktober - som vänder sig till alla oss som älskar för mycket.
Vi är några stycken...

11 kommentarer:

Marie S sa...

Jag kommer..lätt !

:)

Anonym sa...

japp, vi är några stycken! (Och förhoppningsvis några stycken som är på väg att bryta mönstret..) Läser den boken just nu. Har rört runt mkt, och äntligen insett var detta kommer ifrån, och vad jag behöver göra åt det. (sluta agera medberoende med min mamma)

Om det passar i tid, så kommer jag, om man får.

Kram!

/Lizzie

Maj Korner sa...

Sen är vi några som älskar för lite också!" :-)

Anonym sa...

Ps. (och sluta söka upp nya symbioser här och där, förstås.. vill prova hur det är att leva som vuxen. ;-)

Knäppt med telefonen btw, att dom inte fixade det som du lämnade in den för. Kanske den blir toppenskick till slut då, eftersom dom fixade andra saker. :-)

God natt!


/Lizzie

Anonym sa...

Maj Korner: mitt "älska för mkt" handlar inte så mkt om kärlek, som trasighet och beroende.

Åsa Hellberg sa...

Marie; välkommem.

Lizzie; man får. Om man köper en biljett:)

Maj; haha. Älskar man för lite på grund av rädsla är det en föreläsning för dig också:)

Anonym sa...

betala gör jag glatt, för det vore verkligen superkul! Ska bara passa i tid också då. Hur får man reda på dom tiderna? Lägger du ut dom någonstans?

Ha en fin dag!


/Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Japp, jag lägger ut allt här så fort det är spikat.
Det lutar åt 18 oktober i dagsläget.

Kaxig Qvinna sa...

Bra. Jag vill oxå gå på ditt seminarium i oktober.. Jag tar väl med mig ett busslass från Uppsala.. :-). Kram Ulliz

Agneta sa...

Trist att behöva lämna in telefonen igen... Varför inte göra det de blir ombedda att göra?! Suck!
=)

Åsa Hellberg sa...

Ulliz; fyll bussen för tusan:)

Stort & Smått; Grr.