fredag 9 juli 2010

Jag hugger tag

i tvättkorgen när jag ändå har ett par timmar att fördriva innan flintasteken ska läggas på grillen.
Det är helg, hurrni!

Har ni semester så struntar ni väl i vilket, men vi vanliga arbetare gör förstås inte det.
Två lediga dagar sitter som en smäck just nu.
Nästa vecka har jag inte särskilt många klienter däremot planeringsarbete med en kollega.
Jag vill på intet sätt påminna er om att det kommer en höst, men för min del är den att se fram emot.
En special jag ska göra i oktober är att assistera på en coachutbildning, Coaching practitioner, som Coach2Coach håller i, och det ska bli oerhört roligt.

Samma kurs fick mig att bestämma mig för att det är coaching jag vill arbeta med och att det var en bra idé att skriva en bok.

Jag har inte ångrat mig än.

2 kommentarer:

Pennelina sa...

Inspirerande :-D

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på till middag. Det är så varmt att man inte känner för mat i det hela taget!

Låter som en trevlig helg och en spännande höst :-D

Kram från mig!

Anneli Stålberg sa...

Aj då, du påminde mig om att jag måste sluta blogga och ta hand om tvätten istället :)

Hoppas kvällen blir riktigt härlig och avkopplande.

Kram!