lördag 2 april 2011

Det var nog första gången i mitt snart

17-åriga mammaskap som jag somnade innan ynglingen var hemma och vet ni, det kändes riktigt bra.
Heja Åsa. Släpp taget bara.

Något annat jag måste släppa är balkongjobb den här helgen.
Nu blev inte vädret som utlovades i veckan och för mig är det bra eftersom jag inte har plats i bilen för allt skrot som måste fraktas iväg.
Däremot kan jag tvätta fönster.
Eller inte.
Jag kan också göra nya slingor.
Eller inte.
Se film.
Eller inte.

Herregud, den här helgen kan ju bli precis hur som helst.

7 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Vad härligt! Helgen är ett oskrivet blad och nu kan vad som helst hända! :) Hoppas du får en skön helg.

Åsa Hellberg sa...

Tack Nina!

Shamrock sa...

Visst blir man förvånad första gången det sker

Hon som gick sa...

Det brukar vara ungefär runt 17 år som man äntligen kan sova innan kidsen kommit hem. Det känns lite som en milstolpe i föräldraskapet.

Spader Madame sa...

Låter toppen - inga måsten!

Åsa Hellberg sa...

Det är superhärligt:)

Anonym sa...

17 år var min tid också...
Det blir en bra helg :)
kram Sanna