fredag 1 april 2011

Halva dagen består av lat,

den andra av klinik.
En utmärkt kombination.

En annan kombination jag funderar på är den av kläder som jag måste få ihop till måndagens föredrag på Rival.
Jag önskar att jag hade klätt i en piffig lite klänning, men det gör jag inte. Egentligen vet jag nog inte vad som klär mig alls och skulle gärna ha bjudit in Trinny & Susannah för lite samkväm och goda råd.

De har inte ett dugg emot oss med fallande kurvor utan grabbar glatt tag i både sidohäng och tuttdito och puttar in det i något piffigt.

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Tycker du? Jag tror du blir fin utan både Trinity & Susannah. Det tro jag.
Kram

Ninas skrivarlya sa...

Fallande kurvor?! *asgarv* Det var dagens härligaste ord.

Du är säkert vacker i vad du än tar på dig. Skönheten kommer inifrån sägs det ju... :)

Åsa Hellberg sa...

Jag är inte så säker på det, men tack ändå. Jag ska göra mitt bästa:)