fredag 13 november 2009

Har ni hittat sprutställen?

Det har inte jag. Nu fick jag tips av Sus igår och idag ska jag kolla upp om i alla fall tonåringen kan få sin vaccinering i eftermiddag.
Det sägs på text-tv att 3 milj är vaccinerade hittills, fan trot säger jag.
Jag får försöka hålla min influensaskräck stången genom att helt enkelt inte bry mig förrän det är dags.

Idag ska jag luncha med en coachkollega som jag har utbildats tillsammans med senaste året. Det blir supertrevligt eftersom aldrig samtalen sitter fast med någon som har tränats i både kommunikation och frågeteknik, och för att ingen av oss värjer för det som kanske kan vara svårare för andra att prata om.

Därefter ska jag träffa veckans sista klient, jaga vaccinering, maila hemuppgifter och sedan sjunka ner i soffan och se till att jag begriper att det är fredag.

Jag fattar inte alltid det eftersom jag gillar mitt jobb så till den milda grad att jag lätt skulle kunna fortsätta hela helgen.

Har ni några planer?

1 kommentar:

Anonym sa...

Bli frisk.