torsdag 19 november 2009

Nej

det är klart att man inte ska äta en dubbeljapp till lunch, det fattar jag också.
Men nu blev det så idag, och resultatet av denna något fattiga lunch visade sig vid tre då jag i princip skakade av hunger, så till den milda grad att jag var tvungen att äta ett par mackor för att inte dö.
Med Goudaost. Flera lager Goudaost. Mm.

Jag fick inga hörlurar på mig i dagens radiointervju, det gick alldeles utmärkt ändå. Reportaget kommer i P1 någon gång nästa vecka, och Katarina Gunnarsson som intervjuade mig tyckte om min bok, vilket förstås gjorde mig glad.

Nu ska jag göra min familj glad genom att laga (typ) lite mat.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad spännande. Ska bli intressant att lyssna på radio.

Åsa Hellberg sa...

Tycker jag också:)

Simona sa...

Åh, Katarina är världens goaste - hon är syster till min svåger. Eh, jag vi är nästan släkt alltså. Världen e bra liten.

Åsa Hellberg sa...

Simona; haha vad kul!