tisdag 17 november 2009

Vilken dag

Jag är fullständigt utpumpad efter all coaching i olika roller (som coach, klient, observatör, X-coach), men erhört glad och lycklig.

Det är så speciellt att känna att man har hittat rätt, och jag har inte tvekat en sekund på det.
Jag har varit lite rädd, lite osäker och emellanåt känt att jag inte kan ett dugg...men jag har aldrig tvekat.

Nu kan jag bara bli bättre, och hur bra jag än blir kan jag alltid lära mig mer.
Bra va?

Sov gott mina vänner, i morgon är en annan dag.

9 kommentarer:

Sessan sa...

Tack Åsa för att du är en bra förebild med många bra tankar!

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack Sessan!

Kram Åsa

Mia S sa...

Kikar in och säger hej... och godnatt !
Kram på dig ♥

Anonym sa...

God morgon!
Det låter som en riktigt "givande" dag.
När en dag känns som jag är jättetrött efter "ett gott dagsverke" brukar i alla fall jag sova väldigt gott - och utvilande.
Det är en annan sak när jag är slut pga att "det varit för mycket". Det kanske inte alls är lika mycket egentligen rent kontkret men - det "tar för mycket" av mig...
Önskar en fin ny dag
Sanna

Åsa Hellberg sa...

God natt Marie och god morgon Sanna:)

Kram Åsa

Jenny G sa...

Vad härligt att känna så! Grattis!

Åsa Hellberg sa...

Visst är det? :)

Anonym sa...

Det måste vara något alldeles extra ordinärt... att få känna att man hittat rätt.... Vill åxå komma dit...
Kram

Åsa Hellberg sa...

Ja, jag kan inte nog beskriva hur mycket det betyder för mig.Du kommer dit om du vill, och en plan för det är inte så dum att ha:)