onsdag 4 november 2009

Jag vet precis vad jag skulle ha på mig

på de två fester jag med all säkerhet vet att jag inte ska gå på i år.




Den ena är Nobelfesten som går av stapeln utan mig i den här klänningen.


Den andra är julfesten - precis vilken som helst som ett större företag betalar - där dessa skor och jag tyvärr inte kommer att få dansa runt en gran.
Så är det att vara enmansföretag. Julfesterna blir inställda för man har bara sig själv att dansa med och då kan man lika gärna göra det hemma i rosa flufftofflor.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Och det är fan så mycket skönare.

Åsa Hellberg sa...

Jag vet!:)

Anonym sa...

MEN! Den som hade kunnat ha en sån där klänning! Och såna skor!

Även om det andra alternativet är bekvämare och medför mindre risk att drulla omkull.

Åsa Hellberg sa...

I know. Det är lite askungen över det. Men visst är den fin...att titta på:)

Anonym sa...

Men drömma kan man alltid göra. Och ibland händer det att drömmen går i uppfyllelse... ;)

Åsa Hellberg sa...

Anna, japp.
Så vad drömmer du om, julfest eller nobeldito?

Kram Åsa

Malin sa...

Jisses bilken snygg klänning, vill ha;)

Åsa Hellberg sa...

Malin, den är din. Jag har ju ingen användning av den:)

Kia sa...

Alltså, skooorna!!

Åsa Hellberg sa...

Kia; bara att klicka hem på karenmillen.com!

Kia sa...

Här ska klickas...

Anonym sa...

Inget av det faktiskt, men en vit jul vore inte fel. Och en skön jacka med några riktigt snygga stövlar till... ;)