torsdag 26 november 2009

Idag

har det varit en ombokningarnas dag, men jag får in det i schemat utan att svimma vilket känns bra.
Jag vet att det finns de som har stenhårda avbokningsregler, men jag har aldrig varit i det läget att det har behövts. I största möjliga mån hittar vi nya tider, om det sedan blir sju en morgon funkar det också.
Jag är oerhört tacksam för att jag har min mottagning i min hemmaförort, det har ökat mina möjligheter att vara flexibel och det känns skönt.
Jag har för övrigt världens bästa klienter, men det har ni väl redan förstått?

Det finns 2 platser kvar till gruppcoachingen för dig som har varit med om otrohet och som vill gå vidare. Start måndagen 7 dec, och är ni nyfikna på den så finns det mer information på min hemsida. Klicka på min bild till höger så kommer ni direkt dit.

Inga kommentarer: