onsdag 18 november 2009

Min printer och jag

är helt oense om hur vi ska ha det.

Jag tycker att det är en bra idé att spotta ut de sidor jag behöver utskrifter på, medan min
3 550 kronors trådlösa printer tydligen tycker motsatsen.
Och ja, jag har installerat om med strålande resultat...just då. Men si det var för ett par veckor sedan och efter det har det varit dött i kommunikationen mellan dator och skrivare.

Nu råkar jag från och med idag vara certifierad integrativ coach och tänker glädjas åt det istället för att uppröras över maskiner som inte fungerar som de ska.

Jag fungerar, och det är trots allt det allra viktigaste.

Hur har ni det med maskineriet den här onsdagen i november?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt maskineri höll alldeles nyss på att göra lite som det ville. Men jag stängde av det och gick in och läste här i stället - mycket bättre :)
Kram
Sanna

Unknown sa...

Grattis till dej och din titel!

Anna sa...

Testat att hämta hem nya drivrutiner? Kan avhjälpa felet...

Anna sa...

...och grattis till fina nya titeln!

Simona sa...

Åsa, kolla om du är ansluten till rätt trådlöst nätverk!

Åsa Hellberg sa...

Tack för alla tips, jag ska kolla igen!

Kram Åsa