tisdag 10 november 2009

Välkomna

på en föreläsning lördagen den 5 december 10.00-12.00 i Fokus på hälsas lokaler i Farsta.

I föreläsningen pratar jag bland annat om att ta makten över sitt liv, om medberoende, självkänsla, tillit, hjärtat i händerna på någon annan, nya vägar, sätta mål, säga nej och tips och tricks som jag själv har haft användning av.

Föreläsningen är kostnadsfri och efteråt bjuder Hellberg Coaching & Inspiration på adventsfika.

Det enda jag vill be dig om är att föranmäla dig så att jag vet hur många som kommer.
Anmälan sker på
info@hellbergcoaching.se

Varmt välkommen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Åsa
Om jag kan komma - vilket pendeltåg/tunnelbana går till dig?
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Från centralen; tunnelbana till Farsta Centrum eller pendeltåg till Farsta Strand:)

Kram Åsa