tisdag 24 november 2009

Sverige

hur har ni det?

I min lilla del av världen dånar musiken från det rum som tidigare idag var en sjukstuga vilket väl bådar gott inför framtiden = i morgon.

Själv skulle jag behöva en dag för att fundera på alla mina idéer som svävar runt i huvudet, det vill säga om de är något att ha eller helt vansinniga.
Det kan hända att jag tar den dagen i skenet av adventsljusen på söndag. Jag är alldeles säker på att i sällskap av en lussebulle och julmust kommer allt att te sig mycket klarare.

Jag skriver ned mina idéer, hur gör du med dina?

9 kommentarer:

Unknown sa...

Jag glömmer bort dom.

Anonym sa...

Tyvärr är jag nog lik Liz...utom de få jag tagit hand om på en gång..
Sanna

helene sa...

Skulle aldrig ens komma på tanken att vara så organiserad.Kanske ska prova.
kram

Fru Blogger sa...

Några skriver jag ner (har små block spridda här och var, och jag tränar på att komma ihåg dem utan fusklapp), några grubblar jag på lite till, och tack lov slutar jag tänka på en del idéer ;-).

Åsa Hellberg sa...

Fru Blogger; bra, de andra har nog inte fattat riktigt:)

minspegel sa...

Jag är ibland organiserad och "duktig" på att anteckna. Men jag är sämre på att genomföra mina ideér. Ofta förkastas de innan de kommit på pränt:). Härligt med första advent och lussebulle och julmust. Det är en riktig mysstund för mig också!

Åsa Hellberg sa...

Hej minspegel. Ja visst är det gott:)

Kram Åsa

Cattis sa...

Låter de snurra runt i min trötta hjärna tills de för det mesta försvinner. De riktigt bra, dé skriver jag ner.

kramkram

Åsa Hellberg sa...

Cattis; det låter som en god idé. Kram