måndag 23 november 2009

Idag ska jag äta lunch med min "gamla" chef

från det stora godis - och kaffeföretaget, och det ska bli oerhört kul.

Annat trevligt under dagen är mina samtal, och redan när jag skriver trevligt ser jag att det är fel ordval.
Visst händer det att det är trevligt, men det är också smärtsamt och tufft för många av mina klienter.
De gör ett fantastiskt jobb med sig själva, och det är en ynnest att få hänga på deras resa som ser olika ut bereonde på vem de är som individ.
Det blir alltid bra till sist, även om vägen dit är lite guppig.

Ungefär så.
Nu måste jag rusa.

4 kommentarer:

Mia S sa...

Ha en bra dag i dag !
Kramen ♥

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma Marie!

Anonym sa...

Det är väl när man inte tillåter sin rädsla för den guppiga vägen som det kan bli bra - på riktigt :)
Hoppas det har varit en givande dag för både dig och dem du ska möta.
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Kram till dig också Sanna.