måndag 25 maj 2009

Mardrömmar

I natt var jag övertygad om att det var morgon och när jag väl somnade om drömde jag att jag var svårt sjuk.
Så måndagen började bra med att jag vaknade och var lika frisk som igår.
Behöver jag säga att jag var tacksam?

Dagen består av frisörbesök och hemarbete.
Bland annat ska jag svara på intervjufrågor via mail och just nu funderar jag på mina svar.

Förberedelse är för mig A & O. Ofta har jag det i huvudet, vad det än är jag ska göra, i lång tid innan det blir action. Det får ligga och jäsa ett tag innan det blir en bulle om ni förstår vad jag menar.
Samma sak nu inför intervjuer. Jag vet inte vilka frågor som kommer (utom dessa skriftliga) men jag är ändå förberedd på vart jag vill gå och inte.
Jag funderar, väger, känner och till sist är jag där jag vill vara inför det jag ska göra.

Ungefär så denna måndag morgon.
Vad har ni för er idag?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag jobbar. Sen ska jag köpa en tatueringstidning, en godispåse och ladda stöldgodset. Ska nämligen vara följeslagare imorgon med Tom till sjukan. Ögonbottenfotografering på g.
Tack som frågar.

Åsa Hellberg sa...

Ögonbottenfotografering, varför gör man det?

Kia sa...

Själv skulle jag vilja ta dottern i örat (går inte för hon är i Holland på skolprojekt) för jag har just fått en telefonräkning på drygt 3000:- för hon har ringt till australien... Vi har redan betalat tel-notor på 5000:- så jag trodde hon lärt sig sin läxa...
Kul blogg!
kram Kia

Åsa Hellberg sa...

Hej Kia, välkommen! En avbetalningsplan låter väl som en god idé...eller kontantkort:)