måndag 18 maj 2009

Jaha, så trevligt

Dagens överraksning i brevlådan var en tidning. Väl inplastad så att ingen som bär ut den ska förstå varför den levereras just till mig.

När jag ser följande på Wiki undrar jag om det kanske finns saker registrerade på mig som jag inte känner till:

"Connoisseur är ett svenskt magasin som distribueras gratis till alla svenskar med en deklarerad nettoförmögenhet om minst fem miljoner kronor."

Hoppla, Kerstin.

Jag väljer att se det som ett klart tecken på kommande framgångar.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Försök inte. Det bara lyser rikedom om dej! Tycker genast att du ska starta bokförlag för pengarna och ge ut mej.

Åsa Hellberg sa...

Pyttsan. Pengarna kommer att gå till ett skrivarhus på sydligare breddgrader, men du är välkommen dit däremot.
Tror säkert att jag kan skaka fram lite pengar till din biljett...äh, ta med dig hela familjen.

Eller alla i Överkalix för den delen, jag är inte knusslig.

Unknown sa...

Okej. Vi säger så. Men du, se helst till att det blir Italien. Vill sitta i ett svalt stenhus å en klippa och dricka vin.

Åsa Hellberg sa...

Okej, done deal. Men ska du sitta och berätta om hur dålig du är får du stanna hemma...

Unknown sa...

Du har redan lovat att jag ska få komma.

Åsa Hellberg sa...

Ja, men inte med den attityden, då tar jag bara med mig din 6-åring med långa håret!