onsdag 27 maj 2009

Väldigt busy

Det är full sjå när jag kommer hem efter en dag på "kontoret", jag har ungefär 2482 bloggar jag måste kolla till exempel.

Alla mina favortiter har uppdaterats och det kan ta en stund att plöja sig igenom all denna trevlighet.
Men det är avkopplande att få fnissa en stund, och vanligtvis är jag klar med min läsning lagom till Two and a half men på trean 19.00.

Är ni nyfikna på vilka som är mina favoriter så finns de listade under "visa hela min profil" till höger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade också en hel del bloggar att läsa mig igenom när jag kom hem från Frösakull, trots att jag bara hade varit hemifrån lite drygt ett dygn.

Fast inte 2482 stycken...

Okej! Du vinner!

Åsa Hellberg sa...

Okej, jag kanske överdrev liiite.

En av mina bästa vänner bor i Frösakull:)