torsdag 28 maj 2009

Dagen

på "kontoret" blev kortare än jag trodde idag, och därför kunde jag och bilen ta oss hem smidigt utan några köer.

I morse lyssnade jag på favoitkanalen Mix Megapol vilket var det enda roliga med att köra bil till jobbet varje dag förut - i det gamla livet.

Det är onekligen uppfriskande att lyssna på Adam, Gry & Anders. Just nu är Gry ersatt för att hon vilken dag som helst ska få en bebis, men hon kommer tillbaka efter vad jag förstår.

Av någon anledning lyssnar jag aldrig på radio hemma, och det är lite synd för det finns ju en hel del bra, inte minst på P1.
Snart drar sommarpratarna i gång och i år ska jag baske mig lyssna på vart enda program jag har möjlighet till.
Strunt samma vilka som pratar, det är lika bra program varje gång tycker jag.
Årets värdar är inte klara, så någon lista kan ni inte få.
Bara lite längt efter vad som komma skall.

Den är ju på G nu...sommaren.

Inga kommentarer: