lördag 30 maj 2009

I väntan

på Carina tänkte jag städa undan lite här idag, men tar inte ett handtag innan frukost, sladdvisning på Computercity, insmörjning, solbad och någon form av energiintag.


Helgen verkar upplagd för att ta fram sin cabriolet och fräsa runt lite.
Den är tvåsitsig, automatväxlad och går som ett jehu.



Det är sådana små drömmar man får unna sig när den egna forden av 2000 års modell har en AC som har lagt av.

Hellre det än att tjura för något som jag inte kan göra något åt utan hjälp av en verkstad.

Vad ska ni göra idag?

4 kommentarer:

kia sa...

Jag frågade min verkstad vad det skulle kosta att laga ac som kraschat även på min bil. 6000.-...
Så den är fortfarande inte lagad, det är gratis att veva ned rutan...
Jag drömmer också om en cab.

Åsa Hellberg sa...

Jag vet, det är svindyrt! Jag gör som du så länge, drömmer och vevar ner:)

Unknown sa...

Idag drar vi till plejset. Innerpanelen har kommit och så blir mormors skåp rosa.

Åsa Hellberg sa...

Liz; lycka till:)