onsdag 27 maj 2009

Ruckade rutiner

Mina försök att vara ledig fredag och måndag spricker ett par veckor framåt vilket känns bra när jag kan hjälpa en kollega som vill vara lite ledig.

Själv har jag inte planerat in någon längre semester, för första gången någonsin. Inga utlandsresor och inget Fjällbacka utöver bröllopet om snart en vecka då vi åker dit lördag och hem söndag. Vi tar också en sväng i juli när mamma fyller 70 år. Det handlar dock om dagar -inte veckor - i år.

Nu rekommenderar ju jag lång semester, men inte till mig själv.
Förra året var jag ledig hela min sons sommarlov och längre, och det var så härligt att jag lever på det även denna sommar.

Jag är fulladdad helt enkelt.

Vad ska ni göra i sommar?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vi ska vara i vår ytte-pytte stuga och sen tänkte jag skriva.

Åsa Hellberg sa...

Det låter som den perfekta semestern.

helene sa...

Kroatien,Gotland el Västkusten och Vad,Dalarna.

helene sa...

Ska köra mkt mc,håller på att ta kort!

Åsa Hellberg sa...

Helene; det där med motorcykel, hm. Om du lovar att bara köra i skogen är det okej.
Kul med en massa resor!