söndag 24 maj 2009

Godmorgon

Idag är det tomt, fruktansvärt tomt. Ett gigantiskt tomrum - hålrum - där idéerna borde liggga på rad.
"Ekooooooooooooooooo."

Jamendåså.

Låt mig då istället ge er en väderrapport från Stockholm:
Sol och 17 grader, vid kusten någon kyligare. Måttligt sydvästlig vind, avtagande under dagen.
Under kvällen kan det komma in lite moln, men temperaturen håller sig ändå på cirka 14 grader härliga grader. Nu vet ni det.

När det gäller tacksamheten ekar det inte ett dugg, här kommer gårdagkvällens:

Jag är tacksam för allt som händer i mitt liv just nu, det är ljust och oerhört spännande.
Jag är tacksam för min son, som är den bästa skrattaren jag vet.
Jag är tacksam för att jag får en söndag till, men också för att jag ser fram emot måndag och den kommande veckan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag är tacksam över att jag varje dag tittar in på din blogg och blir påmind om att man ska uppskatta det man har. Det är så lätt att glömma det!

kram
Karina!

Åsa Hellberg sa...

Hej Karina. Jag håller med om att det är lätt att glömma, och är glad om jag kan ge en påminnelse då och då:)

KarinaHC sa...

Håller med föregående Karina, jag tittar också in här varje dag för att inte glömma.

Åsa Hellberg sa...

Vilka bra Karinor som besöker min blogg.
Det ger mig ännu mer tacksamhet!