lördag 6 mars 2010

Beslut taget

Inga skridskor, jag promenixar lite i eftermiddag istället.

Hur har ni det i vårvädret?
Själv njuter jag av att ha balkongdörren öppen.
Hade jag haft en bra stol hade jag kunnat sitta där och fått lite fräknar, men någon sådan har jag inte införskaffat än.
Det börjar dock bli dags att börja tänka balkong.
Minnesgoda läsare vet att förra året var den avstängd och inplastad under lång tid, så vår på balkongen var inte att tänka på. När den sedan öppnades i slutet av sommaren hade jag en enorm hiss/plattform utanför som gjorde att jag ändå inte kunde använda den.

Nu är allt det ett minne blott, och balkongen har blivit stor nog att faktiskt använda till mer än en elgrill.
Tjoho,
I´m happy.

2 kommentarer:

Pennelina sa...

Låter helt underbart! Skulle kunna tänka mig ett litet myggsäkrat, skuggat område ute bland fruktträden till sommaren :-)

Kram

Åsa Hellberg sa...

Det är en av fördelarna med balkong i stan, att det är myggfritt.
Jag skulle mog ändå föredra skuggat område bland fruktträd:)

Kram Åsa