söndag 21 mars 2010

Jag vägrar

att befatta mig med dagens väder, låtsas som det regnar (?) och funderar istället på det där med lycka.

Och efter att ha raderat 20 rätt urusla rader om just detta kan jag kontatera att det är något jag ska blogga om en annan dag.
Inte för att jag på något sätt är olycklig utan för att mina funderingar inte tar sig från huvudet och ut i mina skrivande fingrar.
De sitter fast.
Så kan det vara ibland men det är ingen större fara, jag har både skor och trams att leverera om hjärnan kniper till om mina ursprungliga bloggidéer.
Jag skulle också kunna slänga in något från mars 2009, för det har ni ändå inte läst om ni inte är helt bloggalna. 1500 inlägg tar man sig inte igenom i brådrasket.

Okej, jag hjälper till. Detta kunde man läsa för ett år sedan.

Google

Undrar om den person som googlade "hitta vilda otrogna damer" fann det den sökte på mitt företags hemsida.
Kanske.
Ibland kan den smärta man utsätter andra för vara en väckarklocka, vare sig man är gift eller vill vara tillsammans med någon som är.
Alla är välkomna, så länge det är förändring de söker.

Tja, det där gäller väl faktiskt fortfarande, ett år senare.

Jag fortsätter fundera på lycka.
Vi hörs sen.

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

En del saker förändras aldrig.

Ska bli kul att se vad du kommer fram till vad gäller lycka också.

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Ja, om jag får ur mig det någon gång:)

kram åsa