lördag 27 mars 2010

Dagens inköp

  • Korallfärgade Tulpaner.
  • Korallfärgat påskris (fjädrarna, inte riset).
  • Korallfärgade pelargoner (att ha inomhus).

Man kan inte beskylla mig för att vara direkt ombytlig.

Om man är osedvanligt förtjust i trängsel kan jag idag rekommendera Farsta centrum. Du kan få uppleva finfina köer, gråtande små barn och adrenalinastinna vuxna. Själv valde jag att går över gatan och hem till lugnet för att placera ut mina blommor lite här och där.

Just nu vilar jag min inte så finfina rygg och naprapaten jag fick tips om häromdagen kan se fram emot ett samtal från mig på måndag.

Jag är helt övertygad om att hon kan utföra mirakel.

5 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Brrr, shopping på lördagar är inte min favorit. Jag hatar att stå i kö. Men jag jobbar på det. Egentligen finns det ju oändligt mycket att tänka på när man står i den där kön :)
Kram!

Mia S sa...

Pelargoner har även hamnat i mitt köksfönster i dag ... vill få fart på våren nu och klockan ska vridas så nu är det på gång med stora ljusa kliv... och sen såg jag att jag har "landat" på svensk mark... i Blekinge, skönt att var i fosterlandet igen ! ha ha
Ha en bra kväll..Kram ♥

Mia S sa...

ps... krya på ryggen !

HOUSE of ADELA sa...

Låter fint i den färgskalan;)
Gillar inte heller shopping på lördagar. Hellre en lugn måndag fm!;)
Kram Adela

Åsa Hellberg sa...

Bra, då är vi överens:)

Kram Åsa