måndag 15 mars 2010

Kvällsvecka

Inte riktigt hela veckan, men idag och i morgon jobbar jag lite senare än vanligt.
Det ger mig möjlighet att dagtid förbereda de föredrag jag ska hålla i Malmö i slutet av mars.
Ett för professionella, och ett för de som är som jag, det vill säga anhöriga/medberoende till en sexmissbrukare.

Sedan börjar det bli dags att ge sig ut på föredragsarenan på "riktigt", vilket bland annat betyder att presentera sig för talarförmedlingar så att jag får möjlighet att komma med i deras register.
Arbetsnamnet på det föredraget är fortfarande "Vi som älskar för mycket", vi får se vad det landar i till sist.

Hur har ni det idag, jobbar ni?

4 kommentarer:

Kia sa...

Har ledig dag idag men har hantverkare hemma som spacklar och målar. Mina naglar är katastrof men det tar emot att sätta sig och fixa naglarna när de jobbar så svetten lackar...

Åsa Hellberg sa...

Jag antar att de inte jobbar gratis? Då så, måla dina naglar!

Kram Åsa

Kia sa...

Haha, du har då svar på allt. Nej det här projektet blir verkligen inte gratis, så ok jag målar =)
kram

Åsa Hellberg sa...

Haha, bra.

Kram