tisdag 9 mars 2010

Jag vet inte hur många gånger

jag har kommit till videobutiken utan att dvd´n ligger i fodralet.
Som tur är så råkar jag vara kund i världens trevligaste butik, så jag brukar få återkomma nästa dag utan problem.

Jag undviker numera ställen som inte ger god service, det finns alltid någon trevligare som erbjuder samma sortiment.
Min videobutik vid Q8 i Farsta tänker jag aldrig överge.
Det skulle i så fall vara om jag flyttar tillbaka till Fjällbacka, till Överkalix eller någon annan plats fånigt långt bort.

Men bara då.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker också att bra service blir allt viktigare, jag betalar gärna några kronor till, bara servicen är bra. Kan det ha med åldern att göra?

Anonym sa...

Håller med - de är jättetrevliga. Du har fått mig att börja hyra film där också! // A

Åsa Hellberg sa...

Karina; kanske:)

A; haha, bra!

Unknown sa...

Jag tycker du kommer till Överkalix. Helt klart.

Åsa Hellberg sa...

Liz; fånigt långt bort!