onsdag 24 mars 2010

Hallå

är ni vakna?



Bra.

Sover ni nu kan det bli svårt att sova i natt, och då utgår jag helt och hållet från hur jag är.
Just nu håller jag mig vaken tack vare kombinationen sunt förnuft och viljekraft.
Egentligen skulle jag behöva sova alldeles precis nu, det känns som om jag har hällt citronsaft i ögonen.
Det är precis lika obehagligt som det låter, alltså blir det en zappkväll istället för läsning.
Att titta på längre håll är betydligt mer njutningsfullt än att försöka fokuser på en dataskärm.



Vi säger väl så.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vilken underbar bild! Katter är härliga djur, att ha en i huset ser jag som ren underhållning. De gör alltid en massa knasiga grejer! (fast sådär har aldrig min katt gjort, kanske för att han är alldeles för förtjust i mat :)

Anonym sa...

Kryper nog också till kojs snart. Slökika lite på Greys... ;)

Sus sa...

Sv: Nä jag tränar inte varje dag! Usch nej.
Men tre-fyra pass i veckan sedan två veckor tillbaka.
Jag blir så mkt snällare och piggare av det!!

Anonym sa...

Jag har inga problem att somna på natten om jag sover en liten stund just när jag känner som du gjorde då du skrev.
Jag måste säga att det var nog en av det gulligaste bilder jag sett :). Förutom att jag gillar katter annars så är det där helt bedårande...
Hoppas du får sova gott i natt
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Visst är den söt?

Kram Åsa

Anonym sa...

åhhhh vilken härlig bild! Vad glad jag blev av den! Älskar katter.. Önskar att jag kände mig sådär trygg och avslappnad, att jag kunde bara somna var som helst, lite oftare än jag gör. Måste vara sinnesbilden av sinnesro. :-) Kram! /Lizzie